2015. március 19. 08:15 - Krakk Panka

Gyors túrós ( lusta túrós) diabetikusan

Nagyon szerettem volna enni valami édeset, házit, de gyorsan...

aztán megtaláltam anyósom nyáron, oly sűrűn elkészített "lusta rétes" címen írt foltos, ragacsos kis receptfecnijét. Nagyon megörültem neki, mert mikor még nem voltam cukorbeteg, degeszre tudtam  falni magam. Egyszerűen imádttam! Ezért is kellett újraértelmeznem, és átalakítanom úgy, hogy tudjak ilyet enni és azokkal is meg tudjam osztani, akik szintén ebben a cipőben járnak.

fogadjátok hát teljes szívvel a gyors túros receptemet;)

image_11.jpg

Hozzávalók:

100 g kókuszliszt

100 g teljes kiörlésű tönkölyliszt

1 csipet só

50 g eritrit

1/2 csomag sütőpor

2 dl kókusz, vagy mandula tej

2 db tojás

50 g vaj, vagy zsír

krém:

250 g laktózmentes túró

250 g mascarpóne

5 ek eritrit

1 citrom leve és reszelt héjja

1 db kockára vágott őszibarack

Elkészítése:

A liszteket a száraz adalékkal összekeverem és a felét egy téglalap alakú jénaiba teszem, egyenletesen eloszlatva.

Kikeverem a krémes túrót és ráhalmozom a lisztes keverékre. Ráöntöm a fennmaradó liszteskeveréket a túró tetejére.

2 dl tejben elkeverem a tojásokat és a süti tetejére öntöm, majd a vajat rácsipkedem és a sütőben sütöm 180 fokon 30-40 percet. 

Villával megszurkálom, hogy egyenletesen beszívja a tejes keveréket a tészta.

10 szeletre vágtam, 1 szeletben 10 gr ch található.

Jó étvágyat Kivánok.

A bejegyzés trackback címe:

https://cukormazas.blog.hu/api/trackback/id/tr427278741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása